GAMA SIMPLU
GRATUIT pentru companii mici

 <span style='font-weight:bold;'> GAMA SIMPLU </br> GRATUIT pentru companii mici

Programul este actualizat conform ultimelor norme de aplicare a TVA la încasare.
Cu o interfață modernă și intuitivă te ajutăm să gestionezi simplu și rapid activitatea firmei tale. Contactați-ne pentru cerințele minime recomandate pentru instalarea CIEL Simplu!


Program gratuit

Program gratuit

  • Programul este GRATUIT!
  • Îl poți descărca și utiliza atunci când ai nevoie
  • Se livrează la cheie și conține o serie de configurări standard ce pot fi oricând modificate de către tine
  • Permite accesul la toate funcționalitățile de contabilitate și gestiune
  • Poate fi utilizat pe termen nelimitat


Avantaje

Avantaje

  • Odată descărcat, programul își va instala toate elementele necesare, și în câteva minute va fi gata de utilizare
  • Interfață intuitivă și modernă, alături de ajutorul electronic integrat, fac aceasta aplicație accesibilă și ușor de utilizat
  • Modificările legislative sau funcționale ale aplicației ajung la tine în timp real printr-o notificare vizuală chiar în timpul utilizării programului
  • Actualizările aplicației se transmit on-line pentru a fi în permanență conform cu legislația în vigoare
  • Programul este însoțit de un manual electronic contextual cu exemple practice pentru fiecare fereastră în parte
  • Pentru o mai mare eficiență, editarea datelor se face simplu, direct în tabelă, fără a deschide alte ferestre
  • Poți afla dacă firma parteneră este activă sau în stare de faliment conform site-ului oficial al Ministerului de Finanțe
  • Poți obține Declarația 394 cu semnătura electronică direct din program
  • Poți actualiza cursurile valutare rapid prin sincronizarea aplicației cu site-ul oficial al Băncii Naționale Române
  • Calculează automat diferențele de curs valutar
  • Poți să imporți nomenclatoarele de parteneri și articole sau să le editezi pe măsură ce introduci documente în baza de date, opțiune ce facilitează folosirea imediată a aplicației
  • Recepția mărfii se poate încărca pe mai multe depozite simultan în cadrul aceluiași NIR
  • Repartizarea costurilor de transport și alte servicii se poate introduce automat în costul mărfii
  • Poți seta drepturi restrictive de acces în program, personalizate pentru fiecare utilizator
  • Poți sa modifici documentele introduse anterior
  • Utilizatorii autorizați pot interveni și asupra documentelor validate
  • În orice tabelă poți face o căutare multicriterială pentru identificarea rapida a informațiilor
  • Poți să exporți orice tip de date în format Excel
  • Fiecare utilizator își poate crea o interfață preferențială în program
  • Poți să alegi dintr-o gamă variată de teme, poți seta fonturi cu diferite caractere și mărimi

Funcționalități

Funcționalități

Managementul nomenclatoarelor

  • Poți edita datele direct în tabel sau într-o formă centralizată
  • Poți face importul de parteneri și articole din format Excel sau text
  • Poți sorta crescător sau descrescător datele pe fiecare coloană în parte
  • Poți căuta informațiile simultan pe mai multe coloane
  • Poți configura oricare articol în funcție de tipul lui: Stoc, Servicii, Produs Finit
  • Poți seta o listă de prețuri pentru articole
  • Poți actualiza automat datele partenerilor în conformitate cu Ministerul de Finanțe
  • Poți prelua automat cursurile valutare prin intermediul conexiunii cu site-ul Băncii Naționale Române
  • Poți structura nomenclatoarele de articole și parteneri pe categorii
Managementul documentelor
  • Poți introduce în sistem toate documentele aferente contabilității primare. Programul se potrivește atât firmelor de comerț cu produse stocabile, cât și firmelor prestatoare de servicii
  • Poți edita un document în baza unuia sau a mai multor documente de bază
  • Poți să faci o încasare sau o plată în avans, fără a fi necesara înregistrarea prealabilă a unei facturi de vânzare/cumpărare
  • Poți în orice moment să vizualizezi soldul unei facturi sau al unui partener
  • Oricare document se poate salva într-una din cele trei stări: Temporar, Validat, Anulat
  • Poți modifica sau șterge un document în funcție de drepturile de acces în program, indiferent de starea lui
  • Poți să îți atașezi logo-ul firmei pe factura de vânzare
  • Recepția mărfii se poate încărca pe mai multe depozite simultan în cadrul aceluiași NIR
Rapoarte
  • Listarea rapoartelor se poate realiza prin intermediul unei filtrări multicriteriale
  • Se pot lista rapoarte de gestionare a articolelor: stoc articole, balanța de stocuri, fișa de magazie, fișa de articol
  • Se pot lista rapoarte de gestionare a partenerilor: raport de facturi neîncasate, totaluri documente, fișa de partener
  • Se pot lista rapoarte de gestionare a încasărilor și a plăților: raport încasări/plăți
  • Raport de gestiune zilnica (en-detail)
Configurarea programului
  • Poți seta perioada de introducere a datelor
  • Poți seta programul să lucreze cu o casă de marcat printr-o interfață facilă
  • Poți seta programul sa lucreze cu descărcare FIFO, LIFO sau CMP
  • Descărcarea de gestiune se poate face la salvarea fiecărui document sau se poate seta programul să descarce gestiunea periodic
  • Poți defini un număr nelimitat de utilizatori în program
  • Fiecare utilizator are setată o parolă și un anumit nivel de acces în program
  • Interfața modernă permite personalizarea grafică (modificare temă, modificare mărime font în tabele, modificare ordine de afișare și dimensiune a coloanelor în tabele), pentru fiecare utilizator în parte
  • Poți utiliza bara de acces rapid la diverse funcționalități
  • Poți efectua salvări ale bazelor de date folosite oricând este necesar