Programe de contabilitate, gestiune comercială, salarii, imobilizări, audit și revizuire, facturare

</br>Programe de contabilitate, gestiune comercială,  salarii, imobilizări, audit și revizuire, facturare

Produsele CIEL din Gama Standard sunt special concepute și dezvoltate pentru companiile mici și mijlocii.

Ușor de instalat și utilizat, aplicațiile CIEL reprezintă soluția completă pentru gestionarea activității companiei tale.



CIEL Finance Manager

</br>CIEL Finance Manager

Pachetul de programe CIEL Finance Manager reprezintă soluția completă pentru companiile mici și mijlocii. Conține modulele:

  • CIEL Conta

  • CIEL Gestiune Comercială

  • CIEL Salarii

  • CIEL Imobilizări



CIEL Conta V7

</br>CIEL Conta V7

Programul este actualizat conform ultimelor norme de aplicare a TVA-ului la încasare. Programul este modern și este dezvoltat pe baza feedback-urilor primite de la clienți.

CIEL Conta V7 este o aplicație care se pliază pe preferințele tale și care îți face munca mai ușoară!


Avantaje

  • Vei fi mai eficient: poți adăuga câmpuri adiționale asociate unor entități din aplicație
  • Pentru o urmărire mai eficientă a soldului, există opțiunea corelării documentelor
  • Poți alege fișiere în cadrul unui camp adițional de pe nota contabilă
  • Gama variată de rapoarte te va ajuta să ții o evidență financiar-contabilă cât mai acurată
  • Vei economisi timp: aplicația îți poate face automat reevaluarea documentelor în valută
  • Generezi automat declarațiile: 100, 300, 390, 392, 394 în formatul acceptat de ANAF
  • Poți seta înregistrări standard pentru a fi utilizate ulterior
  • Vei lucra cu plăcere: există o varietate de teme cu diferite culori, din care o poți alege pe cea în care îți place sa lucrezi și poți seta fontul care îți place, cu diferite caractere și mărimi



CIEL Gestiune Comercială V7

</br>CIEL Gestiune Comercială V7

CIEL Gestiune Comercială vă permite să automatizați activitatea de gestiune comercială a companiei dumneavoastră.

Toate acestea începând de la facturare, baze de date clienți și furnizori, facturi proforme, comenzi, note de recepție și avize de expediție, chitanțe, bonuri de consum, facturi import, până la rapoarte și statistici.


Avantaje

  • Programul te anunță despre modificările legislative sau funcționale, astfel ca tu să poți face actualizări în timp real
  • Pentru ca ție să îți fie cât mai ușor, meniul conține texte explicative și exemple practice
  • Aplicația îți permite să verifici dacă firma parteneră este activă sau în stare de faliment conform site-ului oficial al Ministerului de Finanțe
  • Încarci recepția mărfii pe mai multe depozite simultan, în cadrul aceluiasi NIR
  • Configurezi centre de cost pentru alocarea directă a veniturilor și a cheltuielilor
  • Poți face repartizarea în costul mărfii a costurilor cu serviciile adiționale de transport și manipulare marfă indiferent dacă costurile adiționale sunt pe aceeași factură sau pe alte facturi
  • Instalarea se realizează în doar câteva minute
  • Dacă lucrezi într-un alt program trebuie să știi că trecerea la CIEL Gestiune Comercială V7 este foarte ușoara! Poți să imporți listele de parteneri și de articole și să le editezi pe măsură ce introduci documente în baza de date
  • Atunci când achiziționezi versiunea completă îți poți importa datele pe care le-ai introdus anterior în varianta demo!
  • Căutarea multicriterială se face în orice tabelă
  • Actualizările cursurilor valutare se realizează rapid (prin sincronizarea aplicației cu site-ul oficial al Băncii Naționale Române) și, în plus, ai la dispoziție calcul automat pentru diferențele de curs valutar
  • Vei lucra cu plăcere: există o varietate de teme cu diferite culori, din care o poți alege pe cea în care îți place sa lucrezi și poți seta fontul care îți place, cu diferite caractere și mărimi



CIEL Salarii

</br>CIEL Salarii

Aplicația Ciel Salarii este soluția ideală pentru automatizarea calculului salarial, pentru managementul resurselor umane și obținerea raportărilor necesare în cadrul companiei.

Aplicația este o soluție modernă, extrem de flexibilă, fiind destinată atât societăților comerciale mici, cât și celor mijlocii și mari.

Avantaje

  • Generarea automată a declarației 112
  • Calculul salarial se poate face pornind de la venitul brut sau de la salariul negociat net
  • Calculul automat al tuturor tipurilor de concedii (medicale ,de odihnă, pentru evenimente deosebite)
  • Configurarea diferitelor rețineri salariale
  • Asigură administrarea tuturor tipurilor de salariat : permanent cu contract de muncă, pensionari, angajați cu normă fracționată, colaboratori, cenzori, personal cu venit neimpozabil, administratori
  • Fișele fiscale sunt obținute automat și se pot exporta direct în aplicația IVG, pusă la dispoziție de către Ministerul de Finanțe
  • Posibilitatea lichidării angajatului și reangajării acestuia în orice moment
  • Generarea notei contabile și exportul acesteia, cu posibilitatea redefinirii analiticelor dacă este necesar
  • Verificarea automată a corectitudinii anumitor tipuri de date introduse – CNP , IBAN, CUI
  • Poate fi efectuată plata salariilor prin transfer bancar generându-se formatul cerut de către majoritatea băncilor
  • Se pot importa și prelucra datele obținute din sisteme de pontaj, dar se pot și introduce manual în fișa colectivă de prezență, pentru a avea o evidență corectă a orelor lucrate de angajați
  • Pot fi create rapoarte și analize personalizate cu ajutorul Generatorului de Rapoarte și se pot exporta ulterior în formate comune (rtf, excel, dbf, pdf, text)



CIEL Imobilizări

</br>CIEL Imobilizări

CIEL Imobilizări este un program de gestiune a cheltuielilor privind imobilizările și a amortizării acestora, indiferent de numărul fișelor de imobilizări pe care le ai de gestionat.

Statisticile în lei și valuta te țin informat cu privire la situația la zi a imobilizărilor.

Avantaje

  • Aplicația permite recalcularea imobilizărilor la orice dată anterioară sau viitoare
  • Permite gestionarea operațiilor de vânzare totală și parțială
  • Durata de amortizare este calculată automat în funcție de codul de clasificare
  • Permite alegerea tipului de amortizare: liniară, accelerată, degresivă sau fără amortizare
  • Permite gruparea și analiza imobilizărilor pe categorii, localizări, coduri de buget sau depozitare
  • Oferă posibilitatea de a face reevaluări datorate inflației
  • Varianta rețea permite lucrul cu un număr nelimitat de utilizatori
  • Comunică în timp real cu aplicația CIEL Conta
  • Noile versiuni ale produsului se pot descărca de pe internet



CIEL Administrator

</br>CIEL Administrator

Aplicația CIEL Administrator este destinată firmelor de contabilitate, dar în egala măsură poate fi folosit și de către consultanți, auditori, personal IT, ingineri sau orice agent economic care dorește în cadrul activității sale să evidențieze timpul prestat în diverse activități destinate clientului, precum și facilități de facturare.
Avantaje

  • Intuitiv și simplu de utilizat
  • Nu necesită implementare
  • Se pot crea până la 9 angajați
  • Oferă posibilitatea programării și urmărirea activităților pe un anumit client, pe un anumit proces sau o anumită activitate
  • Toate rapoartele obținute se pot exporta în format TXT, RTF, PDF, DBF, XLS
  • Aplicația calculează și propune automat facturi periodice aferente proiectelor specifice clientului
  • În cadrul facturilor pre-configurate aferente proiectelor contractate se pot adăuga alte costuri suplimentare
  • Permite urmărirea activității angajaților



CIEL Registru de casă

</br>CIEL Registru de casă

CIEL Registru de Casă îți permite să înregistrezi simplu și rapid încasările și plățile efectuate prin casa și să listezi Registrul de Casă în formatul agreat de Ministerul Finanțelor, jurnalul de încasări și plăți și să obții raportările anuale.
Avantaje

  • Intuitiv și simplu de utilizat, chiar și pentru începători
  • Nu necesită implementare
  • Multisocietate - ideal pentru firmele de contabilitate cu un număr mare de societăți la care țin evidența
  • O interfață simplă și prietenoasă datorită ferestrelor redimensionabile și deplasabile și a meniurilor contextuale
  • Număr nelimitat de înregistrări în baza de date



CIEL Conta Liberală

</br>CIEL Conta Liberală

Ciel Conta Liberală este un program de contabilitate în partida simplă ce destinat persoanelor fizice autorizate.

Aplicația Ciel Conta Liberală permite evidențierea veniturilor și a cheltuielilor din activitatea PFA-urilor.

Avantaje

  • Număr nelimitat de înregistrări în baza de date
  • Pentru rapiditate și eficiență în introducerea datelor, Ciel Conta Liberală conține mai multe modalități de introducere a înregistrărilor
  • Ciel Conta Liberală oferă posibilitatea salvării de modele de note contabile
  • Declarațiile fiscale (Decont TVA, Declarații Bugetul de Stat, Declarația 394 și altele) se obțin simplu și rapid
  • Permite folosirea tastaturii în orice secțiune a aplicației, permițând astfel introducerea extrem de rapidă a datelor
  • Atenționare salvare bază de date, existând posibilitatea salvărilor automate



CIEL CRM

</br>CIEL CRM

Solutia CIEL CRM (Managementul Relației cu Clienții) oferă toate elementele necesare unei companii pentru gestionarea completă a relației cu clienții.

CIEL CRM a fost conceput pentru companiile care își doresc o evidență riguroasă și sigură a datelor partenerilor, precum și a istoricului relației cu aceștia.

Avantaje

  • CIEL CRM este foarte ușor de personalizat atât în ceea ce privește uneltele utilizate în mod frecvent, cât mai ales și a rapoartelor posibil de obținut
  • Grație ergonomiei aplicației CIEL CRM, fiecare din departamentele companiei are o secțiune dedicată care îi oferă uneltele specifice pentru desfășurarea activităților
  • Soluția CIEL CRM vă permite implementarea și utilizarea cu succes în toate departamentele firmei (Comercial, Asistență Tehnică, Call Center), oferind posibilitatea obținerii unui număr impresionant de rapoarte
  • Utilizat împreună cu CIEL Gestiune Comercială oferă în timp real informații referitoare la facturi, comenzi, produse vândute fiecărui client
  • Capitalizarea și securizarea informațiilor - aplicația permite crearea de utilizatori, fiecare cu drepturi de acces stabilite de către administrator
  • Este posibilă preluarea angajaților dintr-o bază de date Ciel Salarii ca și utilizatori în CIEL CRM
  • Integrarea dintre modulele Comercial, Asistență Tehnică, Call Center, facilitează structurarea informațiilor între diversele departamente
  • Permite crearea unei biblioteci care conține documente de afaceri în format electronic accesibile direct
  • Oferă posibilitatea personalizării ferestrelor de lucru cu informații specifice firmei