12 May 2014
Categorie: Crucial
12 May 2014,
 0

fără titlu

În sfârșit vei avea timp pentru ceea ce contează cu adevărat!

Trebuie să recunoaștem că schimbarea permanentă și dezvoltarea continuă sunt două dintre caracteristicile care ne reprezintă din ce în ce mai bine. Pe zi ce trece, demonstrăm acest lucru odată cu implementarea de servicii care ne permit să ne îmbunătățim perspectivele treptat, să fim mai deschiși și receptivi noilor tendințe în ”moda IT” și bineînțeles să vă oferim cele mai bune și variate soluții pentru afacerea dumneavoastră.

Ținem pasul și de data aceasta cu noile tendințe și completăm serviciile noastre cu o noua perspectivă inovatoare ce poate schimba radical modul de gestiune a afacerii dumneavoastră, evident, în foarte bine!

Avem plăcerea de a vă prezenta cea mai nouă gamă de servicii, în colaborare cu Star Storage, o gamă de soluții complete pentru Managementul Arhivelor Electronice și Fizice în cel mai scurt timp cu putință! Scopul acestei noi misiuni este acela de a asigura protecția și gestiunea informației realizând astfel parteneriate de încredere și lungă durată atât cu furnizorii cât și cu beneficiarii soluțiilor noastre.

De ce Managementul Arhivelor Electronice și Fizice?

Foarte simplu:

De ce să nu beneficiezi de mult mai mult timp pentru tine și afacerea ta, pentru dezvoltarea acesteia, de aspectele care contează cu adevărat?

De ce să te “îngropi” în hârtii și să nu ai acces rapid în momentul în care ai nevoie de un document arhivat în propria ”bibliotecă” a firmei plină de rafturi numite si redenumite? Știm…ca atunci când ai căuta efectiv acul în carul cu fân.

De ce să nu-ți oferi șansa de ați ușura drumul către succesul afacerii și de a-ți asigura productivitatea ocupându-te strict de ceea ce contează?

10 motive să alegi soluția completă pentru Managementul Arhivelor Fizice și Electronice

– Respectarea cerințelor legale;

– Securitatea datelor prin reguli de acces stricte la informație;

– Arhivarea în timp real asigură compania ta că toate informațiile sunt capturate înainte ca angajații să le poată șterge;

– Căutare și recuperare a datelor ultrarapidă;

– Niciun risc de eroare umană (ștergere);

– Reducere semnificativă de costuri cu fotocopierea;

– Nu mai pierzi fișiere;

– Acces controlat, rapid și securizat în arhiva electronică;

– Nu mai pierzi timp prețios în căutarea documentelor.

Acestea sunt doar câteva dintre motivele pentru care aceste servicii pot avea un aport semnificativ în succesul afacerii dumneavoastră.

poza arhivare

Să înțelegem mai bine de ce ”sunt în stare” aceste servicii:

Serviciul de Management al Arhivelor Electronice și Fizice oferă soluții de captură și arhivare electronică a informațiilor, soluții Enterprise Search, soluții de registratură documente și secretariat, soluții de captură de date din formulare, managementul organizației, soluții de gestiune a executărilor juridice, gestionarea litigiilor, administrarea contractelor, gestiunea achizițiilor publice, interacțiunea cu publicul etc.

–  Soluția Star Capture reprezintă conversia documentelor fizice în format electronic și totodată extragerea informațiilor necesare pe care acesta le conțin. Informația devine disponibilă rapid și ușor, printr-un singur click! Prin integrarea acestei soluții cu alte sisteme de business precum ERP sau CRM, informația inițial inclusă în documentele fizice devine imediat disponibilă pentru toți utilizatorii cu un efort minim. Să nu uităm și de aplicația StarCapture Mobile pentru automatizarea activității forței de vânzări.

– Soluția SEAL (Secure Electronis Archive Library) reprezintă un sistem integrat de management al arhivelor electronice. Soluția este oferită ca un serviciu în Cloud, putând fi accesată de către utilizatori foarte simplu prin internet sau VPN. Documentele cu date variabile care sunt tipărite, împlicuite și în același timp generate electronic, pot fi arhivate.

– Serviciul See IT permite accesul rapid la documente de dimensiuni foarte mari în condiții limitative ale infrastructurii de comunicație sau de calcul. Serviciul este conceput pe baza tehnologiilor de ultimă oră, oferind o interacțiune vizuală prietenoasă și foarte practică prin intermediul navigatoarelor Internet Explorer, Firefox sau Chrome. Astfel, permite vizualizarea documentelor raster sau fotografii de rezoluție mare până la cele mai mici detalii stocate.

Este timpul să reconsiderăm arhivarea, este timpul să lucrăm inteligent şi să fim eficienţi.  Considerăm că v-am acordat destule motive pentru a adăuga acest serviciu la atribuțiile firmei dumneavoastră de pe ”To Do List” sau pe lista de achiziții ”Must Have!”.

Este timpul sa investiţi în instrumente inteligente! Contactează-ne pe office@crucial.ro sau sales@crucial.ro pentru a găsi soluţia potrivită pentru compania ta sau te aşteptăm la o cafea cu unul dintre consultanţii noştri pentru a te convinge de beneficiile arhivării electronice.

 

Leave a Reply