Centru de service autorizat

Echipa de service este constituită din specialiști cu experiență care vă oferă suportul necesar atât pentru susținerea vânzărilor, cât și pentru asigurarea de service în garanție și post-garanție întregii game de echipamente HP, DELL, Fujitsu și Brother.

Dacă echipamentul se află în perioada de garanție, trebuie să veniți cu:

  • factura de cumpărare
  • certificatul de garanție
  • alte documente relevante (exemplu: certificat de extindere de garanție)

Vino la service! De luni până vineri între orele 9 - 17.

Contact

HP

HP

DELL

DELL

FUJITSU

FUJITSU

BROTHER

BROTHER


De ce documente am nevoie pentru a introduce un echipament în service ?

De ce documente am nevoie pentru a introduce un echipament în service ?

Dacă echipamentul se află în perioada de garanție trebuie sa veniți cu:

  • Factura de cumpărare
  • Certificatul de garanție
  • Alte documente relevante (certificat de extindere garanție)
Dacă echipamentul a ieșit din perioada de garanție nu trebuie să veniți cu nici un document.

Pot veni cu echipamentul în service la Crucial dacă este defect și este achiziționat de la altă firmă?

Pot veni cu echipamentul în service la Crucial dacă este defect și este achiziționat de la altă firmă?

Da. Acceptăm în service echipamente aflate în perioada de garanție, indiferent de unde au fost cumpărate.


Pentru repararea echipamentele aflate în perioada de garanție
se plătește vreo taxă?

Pentru repararea echipamentele aflate în perioada de garanție</br> se plătește vreo taxă?

Pentru repararea echipamentelor aflate în garanție nu se plătește nici o taxă, indiferent de la ce firma din România au fost cumpărate (dacă au fost cumpărate pe canal oficial).

Dacă am pierdut factura de cumpărare și/sau certificatul de garanție pot veni cu echipamentul la service Crucial?

Dacă am pierdut factura de cumpărare și/sau certificatul de garanție pot veni cu echipamentul la service Crucial?

Da, dar procedura de verificare a stării garanției produsului va fi mai laborioasă și pot apare unele întârzieri.


Pot să vin la sediul Crucial pentru a diagnostica echipamentul defect?

Pot să vin la sediul Crucial pentru a diagnostica echipamentul defect?

Da, nu este nici o problemă, dar trebuie făcută o programare prealabilă.

Deasemenea, dacă echipamentul nu are garanție on-site va trebui plătită o taxă de deplasare.

Pot veni la service Crucial cu un echipament defect cumpărat din străinătate, echipament care se regăsește și pe piața din România?

Pot veni la service Crucial cu un echipament defect cumpărat din străinătate, echipament care se regăsește și pe piața din România?

Da, dar cu anumite limitări.

Pentru detalii vă rugăm să ne contactați.


Am nevoie urgentă de asistență tehnică. Se poate obține?

Am nevoie urgentă de asistență tehnică. Se poate obține?

Da, nu este nici o problemă, dar va trebui plătită o taxă de urgență.

Ce echipamente pot fi
aduse în service ?

Ce echipamente pot fi</br> aduse în service ?

  • Crucial Systems este centru autorizat de service pentru echipamente HP, Dell, Fujitsu și Brother
  • Sunt acceptate echipamente aflate atât în garanție, cât și în perioada de post-garanție


Există echipamente HP, DELL, Fujitsu și Brother care nu sunt acoperite de service?

Există echipamente HP, DELL, Fujitsu și Brother care nu sunt acoperite de service?

Anumite game de produse care nu sunt vândute pe canal oficial în Romania și/sau în Europa nu pot fi reparate în service.

Pentru detalii vă rugăm să ne contactați.

Care este timpul de reparație ?

Care este timpul de reparație ?

Timpul de reparație poate varia, în funcție de disponibilitatea pieselor ce trebuie înlocuite, între 2 și 14 zile.

Timpul mediu de efectuare al unei reparații este de cca. 10 zile. Aceste valori sunt orientative și nu reprezinta un angajament contractual.