Echipa de service este constituită din specialiști cu experiență care vă oferă suportul necesar atât pentru susținerea vânzărilor, cât și pentru asigurarea de service în garanție și post-garanție întregii game de echipamente HP, DELL, Fujitsu și Brother.
Dacă echipamentul se află în perioada de garanție, trebuie să veniți cu:
Dacă echipamentul se află în perioada de garanție trebuie sa veniți cu:
Dacă echipamentul a ieșit din perioada de garanție nu trebuie să veniți cu nici un document.
Da. Acceptăm în service echipamente aflate în perioada de garanție, indiferent de unde au fost cumpărate.
Pentru repararea echipamentelor aflate în garanție nu se plătește nici o taxă, indiferent de la ce firma din România au fost cumpărate (dacă au fost cumpărate pe canal oficial).
Da, dar procedura de verificare a stării garanției produsului va fi mai laborioasă și pot apare unele întârzieri.
Da, nu este nici o problemă, dar trebuie făcută o programare prealabilă. Deasemenea, dacă echipamentul nu are garanție on-site va trebui plătită o taxă de deplasare.
Da, dar cu anumite limitări. Pentru detalii vă rugăm să ne contactați.
Da, nu este nici o problemă, dar va trebui plătită o taxă de urgență.
Anumite game de produse care nu sunt vândute pe canal oficial în Romania și/sau în Europa nu pot fi reparate în service. Pentru detalii vă rugăm să ne contactați.
Timpul de reparație poate varia, în funcție de disponibilitatea pieselor ce trebuie înlocuite, între 2 și 14 zile. Timpul mediu de efectuare al unei reparații este de cca. 10 zile. Aceste valori sunt orientative și nu reprezinta un angajament contractual.