Program de salarii CIEL Salarii

Program de salarii CIEL Salarii

Functionalitati care te salveaza ale programului de salarii CIEL Salarii:

  • Poti tine oricate societati doresti, fara limita, fara constrangeri
  • Daca lucrezi cu mai multi colegi pe aceeasi societate, doar transmite-le o invitatie direct din aplicatie si acestia primesc acces la ea
  • Ai control total si poti adauga norme de lucru, noi modele de contract, alaturi de cele existente deja in aplicatie, puncte de lucru, salariati
  • Emiti rapid adeverinta de venit, adeverinta concedii medicale, adeverinta de sanatate
  • Cheltuielile le tii pe centre de cost
  • Completezi facil istoricul concediilor medicale si de odihna
  • Adaugi concediile de odihna, concediile medicale
  • Fiecarui angajat ii poti inregistra persoanele in intretinere sau coasiguratii
  • Generezi automat pontajul pentru toti salariatii activi si apoi, in doar 6 minute generezi statul de plata pe care il poti exporta in format Excel sau pdf
  • Poti adauga tichete, prime, retineri
  • Daca ai nevoie de fluturasii de salarii, ii poti exporta in pdf sau Excel.
  • Generezi Declaratia 112
  • Daca ai nevoie de istoric, poti vizualiza arhiva


Program de contabilitate CIEL Conta

Program de contabilitate CIEL Conta

Functionalitati care te salveaza :

  • Generezi automat extrasul bancar direct in nota contabila! Iata cum vei putea face acest lucru in doar cateva minute :
  • Iti descarci (sau il primesti de la banca) extrasul bancar din aplicatia online a bancii, in format PDF. Acest fisier PDF contine toate tranzactiile din luna pe contul tau bancar
  • Inainte de a incarca extrasul in format PDF, este necesar sa iti configurezi o singura data, conturile contabile pentru fiecare tip de tranzactie in parte din meniul „Scaneaza documente”-„Extrase bancare”- „Configurare tranzactii”. Vei regasi acolo cateva tranzactii generale deja configurate de catre noi. Prin butonul de adaugare, iti poti completa lista si cu alte tipuri de tranzactii
  • Dupa configurare, accesezi meniul „Scaneaza documente”-„Extrase bancare”- „Extrase bancare” unde prin butonul „Adauga fisiere” iti selectezi extrasul tau bancar in format PDF dupa care dai „Importa”
  • In partea de jos a ferestrei, vor fi extrase toate tranzactiile si se vor completa automat urmatoarele informatii:
  • 1. IBAN-ul tau si contul contabil aferent asa cum este configurat in meniul Nomenclatoare-Conturi-Conturi la banci;
  • 2. Nr doc de incasare / plata asa cum se regaseste trecut in tranzactia din extrasul bancar;
  • 3. Data tranzactiei;
  • 4. Tipul tranzactiei – asa cum este definit de catre banca cu care lucrezi;
  • 5. Partenerul – daca acesta se afla deja in baza ta de date;
  • 6. Contul contabil aferent tipului de tranzactie – asa cum ti l-ai definit in „Configurare tranzactii”;
  • 7. Valoarea incasarii / platii;
  • 8. Observatiile din cadrul tranzactiei – asa cum se regaseste ea in extras.
  • Tot ce mai este necesar sa faci este sa apesi pe butonul „Genereaza extras” si GATA – ai obtinut automat, in doar cateva secunde, un extras de banca valid si/sau o nota contabila de tip banca aferenta.