19 March 2020
Categorie: Fără categorie
19 March 2020,
 0

BOALA CORONAVIRUS (COVID-19) RĂSPUNS EXTERN ȘI ÎNTREBĂRI FRECVENTE

DECLARAȚIE GENERALĂ DE DATE

Datele tehnice continuă să monitorizeze evoluția bolii Coronavirus (COVID-19), cu un accent principal pe asigurarea sănătății și siguranței colegilor noștri, în timp ce reduce efectele de afaceri pentru partenerii noștri. În sprijinul acestui lucru, am activat planurile noastre de continuitate a afacerii și organizăm dezbateri regulate clientii și furnizorii noștri. Pentru colegii noștri, am luat măsuri de precauție sporite pentru sănătate, precum restricționarea semnificativă a călătoriilor; solicitarea colegilor să lucreze de acasă jobul o permite – sau au avut vreun contact direct cu alții care au; creșterea comunicărilor cu informații despre virus și cum se poate preveni răspândirea bolii; și asigurarea unor rutine sporite de curățare și acces la instalația de igienizare a mâinilor din instalațiile noastre. Pentru partenerii noștri, facem tot posibilul pentru atenuarea perturbărilor serviciilor, inclusiv colaborând cu furnizorii noștri pentru a ne asigura că avem o aprovizionare adecvată pentru a acoperi potențialele perturbări. Vă rugăm să vă informați că pentru sănătatea și siguranța colegilor noștri, vom solicita vizitatorilor să dezvăluie istoricul de călătorie recent înainte de a verifica în orice unitate de date tehnice.

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

Planificare tehnică de gestionare a crizelor

1. Care este abordarea Crucial Systems de a proteja oamenii, vânzătorii, clienții, etc.

Crucial Systems va dezvolta un plan și un program detaliat de continuitate a contractelor în vigoare, axat pe asigurarea sănătății și siguranței colegilor noștri și a tuturor celor prezenți în facilitățile noastre, în timp ce continuă să furnizeze nivelul de servicii pe care îl așteaptă partenerii noștri.

2. Care sunt planurile de viitor ale Crucial Systems?

Planurile noastre de continuitate a afacerii includ măsuri care să asigure nu numai că putem recupera operațiunile normale de afaceri cât mai repede posibil, dar și că suntem capabili de a atenua impactul asupra oricăreia dintre părțile interesate în timpul incidentelor.

Întrebări specifice COVID-19

3. Ce măsuri se iau pentru a proteja angajații și non-angajații (de exemplu, vânzători, clienți etc.) în zonele afectate?

Datele tehnice continuă să monitorizeze evoluția bolii Coronavirus (COVID-19), cu un accent principal pe asigurarea sănătății și siguranței colegilor noștri, în timp ce reduce efectele de afaceri pentru partenerii noștri. Ca parte a acestui aspect, am luat măsuri de precauție sporite pentru sănătate, precum restricționarea semnificativă a călătoriilor; solicitarea colegilor să lucreze de acasă; creșterea comunicărilor cu informații despre virus și cum se poate preveni răspândirea bolii; și asigurarea unor rutine sporite de curățare și acces la procedurile de igienizare a mâinilor din sediul nostru.

4. Ce măsuri vor lua Crucial Systems dacă cineva este confirmat la sediul companiei pentru a fi infectat cu COVID-19?

Aceasta se află printre deciziile care vor fi luate de managementul Crucial Systems, cu accent pe asigurarea sănătății și siguranței colegilor noștri și a clientilor, în timp ce atenuează impactul asupra afacerilor partenerilor noștri. Vom asigura că lucrăm îndeaproape cu serviciul de sănătate guvernamental și cu autoritățile medicale locale pentru a lua toate măsurile adecvate. Atunci când se iau decizii, acestea vor fi comunicate cu toate părțile interesate relevante.


5. În cazul în care un caz COVID-19 confirmat este descoperit la Crucial Systems, cât de repede va comunica Crucial Systems cu clienții și furnizorii?

Ca întotdeauna, comunicările consecvente, în timp util cu toți factorii interesați vom comunica orice informații relevante, după cum este posibil.

6. În cazul în care un caz COVID-19 confirmat este descoperit la Crucial Systems, care este procedura de evacuare a sediului?

Vom acționa conform instrucțiunilor autorității guvernamentale relevante și într-o manieră care să îi protejeze pe colegii noștri. Acțiunile specifice vor depinde de circumstanțele specifice și de cerințele experților angajați. Acesta este printre considerentele luate in calcul de Crucial Systems, cu accent pe asigurarea sănătății și siguranței colegilor noștri, în timp ce atenuează impactul asupra afacerilor pentru partenerii noștri. Când vor fi luate acțiuni, acestea vor fi comunicate cu toate părțile interesate relevante.

7. Cum se asigură că Crucial Systems asigură că sunt onorate contractele existente?

Lucrăm în strânsă colaborare cu furnizorii noștri pentru a înțelege unde pot apărea problemele lanțului de aprovizionare și cum ar fi cel mai bine de atenuat aceste riscuri. Încurajăm clienții să lucreze strâns cu echipele de vânzări pentru a oferi informații despre nevoile anticipate ale produsului. Deși aceasta este o situație fluidă, facem tot posibilul pentru a atenua întreruperile serviciilor partenerilor noștri. Printre acțiunile specifice se numără colaborarea cu furnizorii noștri pentru a ne asigura că avem o aprovizionare adecvată pentru a acoperi potențialele perturbări, precum și monitorizarea intarzierilor furnizorilor și datele de confirmare a livrării și livrării.

8. Crucial Systems a luat legătura cu furnizorii săi pentru a înțelege impactul potențial asupra producției sau livrării comenzilor?

Deși aceasta este o situație fluidă, facem tot posibilul pentru atenuarea întreruperilor serviciilor către partenerii noștri, inclusiv colaborând cu furnizorii noștri pentru a ne asigura că avem aprovizionare adecvată pentru a face față perturbărilor potențiale. Acțiunile specifice includ colaborarea cu furnizorii noștri pentru a ne asigura că avem o aprovizionare adecvată pentru a acoperi potențialele perturbări, precum și monitorizarea întârzierilor furnizorilor și datele de confirmare a livrării și livrării.

9. În plus față de cele de mai sus, ce alternative au fost discutate cu furnizorii Crucial Systems pentru a reduce perturbarea livrării?

Când se iau decizii sau se iau acțiuni, acestea vor fi comunicate tuturor părților interesate relevante.

 

10. Care este politica Crucial Systems pentru vizitatorii sediului său?

Vă rugăm să vă informați că pentru sănătatea și siguranța colegilor noștri, vom solicita vizitatorilor să dezvăluie istoricul de călătorie recent înainte de a verifica în orice unitate de date tehnice. Orice vizitatori care au călătorit în sau dinspre zonele roșii  sau au fost în cunoștință de legătură directă cu cei care au – nu vor avea voie să intre în sediul Crucial Systems.

 

 

 

Leave a Reply